Úvod

Zlomek můžeme na číselnou osu umístit tak, že ho převedeme na desetinné číslo (podělíme prostě čitatele jmenovatelem) a pak postupujeme stejně jako u desetinných čísel.

Příklady:

Zlomky menší než 1 můžeme umisťovat na číselnou osu také přímo (bez převodu na desetinné číslo) díky představě „část z celku“. Hodí se vybudovat si dobrou představu zejména pro zlomky s malým jmenovatelem:

Přesouvání

Přesouvání kartiček na správné místo. Jednoduché ovládání, zajímavé a neotřelé úlohy.

Zlomky na číselné ose   


Rozhodovačka

Rychlé procvičování výběrem ze dvou možností.

Zlomky na číselné ose   


Pexeso

Hledání dvojic, které k sobě patří.

Zlomky na číselné ose   


Počítání

Cvičení, ve kterém píšete odpověď na klávesnici.

Zlomky na číselné ose   


Roboti

Závody na rychlost proti robotům. Jednoduché ovládání výběrem ze dvou možností.

Zlomky na číselné ose
1
2
3
Spustit

Nechte nám zprávu

Narazili jste na chybu v aplikaci? Máte nápad na vylepšení?

Čeho se zpráva týká?

Obsah Ovládání Přihlášení Licence Různé

Text zprávy

E-mailová adresa (ať Vám můžeme odpovědět)


Prosím nezasílejte dotazy na prozrazení řešení úloh či na vysvětlení postupu.
Aktuální informace: Prosím zasílejte pouze naléhavé dotazy. V souvislosti s uzavřením škol jsou systémy Umíme zahlceny provozem i dotazy. Děkujeme za pochopení.

Odeslat
NAPIŠTE NÁM