Určení přímky

GS3
Zkopírovat kód tématu
Zkopírovat krátkou adresu (umime.to/GS3)
Ukázat QR kód

umime.to/GS3


Stáhnout QR kód

Přímka je obvykle určena bodem a vektorem, případně dvěma body.

Přímka p na obrázku je určena například:

  • bodem A=[1;2], který na ní leží a směrovým vektorem \vec{u}=(1;-2)
  • nebo dvěma různými body [1;2] a [2;0], které na ní leží

Rozhodovačka

Rychlé procvičování výběrem ze dvou možností.


Určení přímky  
Zobrazit souhrn tématu


NAPIŠTE NÁM

Děkujeme za vaši zprávu, byla úspěšně odeslána.

Napište nám

Nevíte si rady?

Před položením dotazu si prosím projděte návody:

Prosíme, nezasílejte dotazy na prozrazení řešení úloh či vysvětlení postupu. Pokud hlásíte chybu, upřesněte prosím, v čem přesně spočívá a připojte snímek obrazovky.

Čeho se zpráva týká?

Vzkaz Hlášení chyby Obsah Ovládání Přihlášení Licence