Kladná a záporná čísla (Celá čísla) – 1. střední škola
FULKladná čísla představují množství nebo růst (například počet jablek nebo příjmy), zatímco záporná čísla vyjadřují nedostatek nebo pokles (například snězená jablka nebo výdaje).
Procvičování práce s kladnými a zápornými čísly je rozděleno na několik podtémat:
- Porovnávání kladných a záporných čísel – například -2 \lt 3 nebo 5 > -1
- Číselná osa: kladná a záporná čísla – umístění kladných a záporných čísel na číselnou osu, což nám pomáhá řešit ostatní úkoly
- Počítání se zápornými čísly – například -3 + 5 = 2 nebo 4 - (-6) = 10
- Výrazy s absolutní hodnotou – příklady pracující s absolutní hodnotou, která udává vzdálenost čísla od nuly, například |-4| = 4
Rozhodovačka
Rychlé procvičování výběrem ze dvou možností.
Výrazy s absolutní hodnotou (lehké)
zadání: 22
Typicky zabere: 6 min

Výrazy s absolutní hodnotou (střední)
zadání: 24
Typicky zabere: 5 min

Výrazy s absolutní hodnotou (těžké)
zadání: 27
Typicky zabere: 6 min

Pexeso
Hledání dvojic, které k sobě patří.
Výrazy s absolutní hodnotou (střední)
zadání: 10
Typicky zabere: 4 min
